Opět hybridní formou se konalo červnové jednání komise k OOPP a výstrojním součástkám. Jednání řídil Ing. Evžen Pospíšil. Jednání víceméně plynule navázalo na předchozí jednání informacemi, jak se daří řešit dohody z předchozích schůzek. Hned v úvodu zazněla informace s omluvou, že navrhované zkoušení pracovní obuvi ve skladu v Hradci Králové není možné z technických a kapacitních důvodů realizovat.

Řešením objednávek správné velikosti obuvi by měla být velikostní tabulka, ze které po zadání velikosti chodidla a připočítání nadměrku 12–15 mm vyjde správná velikost k objednání. Poslední informací k obuvi byla ta, že nový vzor obuvi zkoušený u Stavební správy západ, je hodnocený kladně a po příslušných administrativních úkonech by tento typ měl být objednán.
Na minulém jednání otevřený požadavek na řešení lehčích a prodyšnějších pracovních kalhot bude řešen otestováním dvou druhů lehčích letních vzorů. Mikiny OOPP jsou objednány a postupně naskladněny. Jakmile bude k dispozici kompletní seznam profesí s nárokem na tuto OOPP, bude je možno objednat. Zaměstnancům by tak měly být k dispozici již na podzim v tomto roce. Velikostní tabulku a další informace o tom, jak si správně vybrat pracovní obuv, k ostatním OOPP a výstrojním součástkám najdete na intranetu SŽ zde.
Další diskuze byla k připravovanému předpisu Zam 3 (výstrojní součásti). Zaměstnavatel zdůvodňoval, proč nelze z administrativních důvodů navyšovat body za přesčasovou práci. Dalším zamítnutým požadavkem odborů byla možnost objednávání a nošení pánských pulovrů, vest nebo bundokošil dámami.
Vedoucí Zásobovacího centra Bc. Eva Linhartová informovala i o tom, že v současné době již vypořádávají některé květnové objednávky.
Termín příštího jednání je 5.10.2022.

Za PV OSŽ SŽ Jožka Hlaváček a Miloš Paleček
 

Právě přítomno: 417 hostů a žádný gestor